maandag 12 oktober 2009

Lieve Lezers

Nu zag ik vanmiddag dat er sinds dat ik hier een soort tellertje heb neergepoot, alweer 150 keer een bezoekje gebracht is aan mijn blog.
Ik verbaas me eigelijk nog steeds dat ik schijnbaar leuk genoeg ben en lollig blog, om gelezen te worden.

En vandaag eindelijk weer eens achter de naaimachine gezeten. Heel fijn.
Vandaag een nieuw slofjes patroon geprobeerd. En daar ga ik er meer van maken. Ik vind het een leuk resultaat. Ze staan nu ook in de webshop.
Dus komende week ga ik vooral weer slofjes maken en nog een vrolijke regenwolkmobiel.


Ik vind dit blogje best lastig, want ik ben qua blogjes totaal even inspiratieloos.
Ik doe weinig anders dan poetsen, wassen en boodschappen laatste tijd.
Ik zie het maar als een goede oefening. Want ik heb toch echt het plan om komend jaar nu eens te gaan verhuizen. Het ziet er naar uit dat ik het ook financieel komend jaar kan gaan redden om het te gaan doen. Ik heb in m'n hoofd gezet: in de zomer verhuizen. Dus tot die tijd zoveel mogelijk sparen, want alleen een huis is ook niks. Dan moeten er meubels in. En gordijnen en kussens en en en en.....
Alleen daarom zou ik al willen verhuizen. Dan moet er veel gemaakt worden.

Tot die tijd in ieder geval mezelf nu veel bezighouden met poetsen, wassen, boodschappen en naaien. Alvast een voorraadje aanleggen voor de updates.

1 opmerking: