vrijdag 16 oktober 2009

Lieve mamma!

Volgens mij he, heb ik een hele lieve mamma, die stiekem m'n blogjes leest.
Vanmiddag zegt ze: ik weet wat voor je verjaardag. Een lockmachine. Das handig met al die slofjes en kleine dingetjes.

Kus lieve mamma! Ik word daar heel blij van!

En stiekem ook een beetje van die leuke sloffen die ik vandaag gemaakt heb (waarvan er helaas maar 1 echt goed is, de andere past niet lekker) Ik ga dus sloffen maken (die wel goed passen) voor mezelf deze winter. En een paar voor m'n lieve mamma. Die paste ze namelijk wel bijna helemaal goed. Foto volgt nog als ze eenmaal echt goed zijn.
Heb wel besloten dan maar m'n naam eronder op te zetten. Anders gaat alles door elkaar.

En ik heb nog 2 weken voordat het weer stoffenspectakel is. En ik dus nog een heleboel moet maken om maar genoeg plek te hebben voor alle nieuwe stofjes. En om uit te zoeken welk patroon ik nu ga gebruiken voor het corsetje van m'n kostuum. En met wat voor materiaal ik nu het rokje ga maken. DRUK!!! Maar leuk druk. Veel maken en hard werken.
Ga me dan ook toch maar wagen aan een broek voor Kleine vent. Alleen ga ik niet zeggen dat ik um zelf maak. Anders trektie um bij voorbaat niet aan. Kijken als het af is, wat hij er van vind. Is voor mij net zo spannend.

1 opmerking: