vrijdag 9 oktober 2009

Nieuwe projectjes voor Het Schaap.

Komende tijd ga ik eens wat meer kleding maken. En dan een heleboel vermaken ook, van mezelf richting Kleine vent.

Nu kom ik regelmatig bij haar.
En zij heeft zulke mooie en stoere dingen om te maken. En ik mag ze gewoon maken voor in de webshop. Nu ga ik niet zomaar alle patronen gebruiken. Ik heb besloten voor elk verkocht exemplaar wat ik gemaakt heb van haar patronen, maar een stukje winst richting haar te laten stromen. Want ere wie ere toekomt. Ik kan geen patronen maken (tassen gaat prima, maar kleren absoluut niet) en zij heeft hele mooie.
Zo ben ik al 2 jaar aan het zoeken naar een zo'n soort patroon:
De ideale zomerbroek die overal overheen kan.

Deze prachtige jurk is wel heel veel werk, maar ik vind het idee zo ontzettend leuk:


En ik heb ook nog wat leuke paardjes liggen die wachten op een achterkantje. Waar ik inmiddels wel de stof voor heb, maar gewoon nog niet geknipt en gespeld is. Maar komende week wil ik die allemaal afmaken. Het zijn een stuk of 8 of 10 verschillende paardjes. Van hele gekke tot hele stoere tot hele wollige.


Want al dat gemaakt moet gewoon de komende 2 weken. Want de stoffenkast moet leger! Er komt weer stoffenbeurs aan, waar ik voor m'n kostuum en rok echt heen moet, maar dat betekend ook echt weer teveel meenemen terug naar huis. Dat is namelijk altijd het geval.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen