maandag 5 oktober 2009

Normaal

Waarom is het voor andere mensen moeilijker dan voor ons hier.
Waarom is het moeilijk dat MIJN moeder het ziekenhuis in moet en daar pas vrijdag weer uit komt.
Daar heb ik het helemaal niet moeilijk mee. M'n Kleine vent evenmin. Oma moet naar het ziekenhuis en daar maken ze oma beter, dus dan zal het allemaal wel.
En stiekem ziet hij er wel naar uit. Want opa is nu heel veel en lang thuis, pappa neemt hem overal mee naartoe in de weekenden en mamma gaat nu toch even nog niet werken. Vanuit zijn oogpunt snap ik het heel goed.

Maar toch, ik snap niet waarom veel andere mensen er niet mee om kunnen gaan. Zo komt pappa van Kleine vent nu niet meer hier de hele middag hangen en met opa en oma praten en beetje spelen, maar neemt hij Kleine vent heerlijk mee naar het strand of gaan ze samen met de treintjes spelen bij andere opa. Niet dat ik daar mee zit, dat is net wat Kleine vent verdient. Een echte leuke-weekend pappa.

Hier gaat alles steeds beter, behalve dan dat moeders naar het ziekenhuis moet.
Ik heb eindelijk de IBgroep ervan overtuigd dat ik wel moet kunnen gaan studeren met stufiefinanciering. Nu nog de NTI bellen om te kijken hoe ik alles dan precies moet regelen.
Zuslief heeft eindelijk werk, waar ze steeds meer dur ei kwijt kan en toch nog genoeg tijd heeft om de 2 musicals met kindertjes te doen die in de planning staan. Daarbij gaat ze ook nog lekker op vakantie met vriendlief.


Het komt gewoon wel allemaal goed. Er word nu meer gedacht in dingen als: volgend jaar toch gewoon dit en dit doen, of dit en dit. Want volgende zomer is alles weer gewoon normaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen