dinsdag 13 oktober 2009

simpel: Sloffen

Besloten vandaag: Nieuwe sloffen nodig.
En laat ik nu die slofjes die ik gemaakt heb, echt heel leuk vinden.
Dus ga ik er voor mezelf een paar proberen in elkaar te flansen van lekker fleece.
Groen of rood, want ander heb ik even niet.
Maar ik heb er wel zin in.
Als het werkt, ga ik er ook voor andere mamma's maken en komen ze in de shop.
Hebben hier ook al allerlei stofjes die er perfect voor zouden zijn. (chinees donkerrood satijn, mooie streepjes, bloemenprintjes en wat nog meer)
Weer opruimend en heel erg nuttig en leuk.

En ik ga me wagen aan meer tassen. En kleren. En eigelijk ben ik gewoon te druk voor woorden he. En ik moet nog zoveel leren...

Maar vandaag vooral heel huisvrouwelijk bezig geweest. Hele douche geschuurd en de keukenvloer er ook maar bij, hele woonkamer en eetkamer/werkkamer geveegd, met zoonlief zijn kamer enigzins opgeruimd (er is weer vloer!)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen