vrijdag 16 oktober 2009

Sinterklaasgekte

Ja hoor, door alle reclames en dergelijk is Kleine vent alweer helemaal into sinterklaas. Ik hoopte het nog even een weekje te kunnen ontkomen, maar helaas.
Hij is al begonnen met een verlanglijst. Deze is wel bijzonder. Dit jaar word het lijstje zelf geschreven. Scheelt mij een hoop gedoe en het is een leuke oefening.

En ondertussen moet ik nog altijd verzinnen wat ik nu wil hebben voor mijn verjaardag. Want die komt eerst. Over een week al. En ik heb geen idee wat ik moet vragen. Ik weet wel vanalles, maar het zijn allemaal belachelijk dure dingen, die je niet zomaar aan iemand voor je verjaardag vraagt. (een lockmachine staat hoog in m'n lijstje)

Vandaag maar eens klussen aan een paar warme kimonosloffen voor mezelf. Ik heb een heel lief mooi lapje met bloementjes, waar ik gisteren precies de perfecte kleur blauwe fleece bij gevonden heb. Dus ga ik beginnen aan een paar sloffen voor mezelf.
Word ff een uitdaging: een patroon vergroten van maatje 16 naar maat 39. Maar het gaat lukken.......


(overigens is dit alweer de 100e post van mij! Lijkt erop dat ik toch best wel langer dan 2 weken iets leuk kan vinden)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen