dinsdag 27 oktober 2009

Sloffen en vliegtuigjes

1 slof is niet eens zo heel onhandig. Want de zaak is, dat ik altijd op de ene voet zit en met de andere naar beneden, op de grond. Zo zit ik altijd achter de computer(opstaan wil nog wel eens mislukken door een slapende voet). Maar dan komt die ene slof die wel al zover klaar is, toch mooi uit. Nu toch mooi 1 warme voet op de grond.
toch moet die 2e er ook komen, anders heb ik er zo weinig aan. En ik ga er nog maken. Met een wat hogere rand denk ik zo. Maar dat komt als ik weer normaal kan kijken en geen vliegtuigjes meer rond m'n hoofd vliegen. Want Kleine vent had gisteren een Omadagje (lieve oma!) en opa kan hele goede vliegtuigjes maken. En een mooie oranje vliegt er nu hier door de woon/eetkamer. Op dat soort momenten vind ik het lekker dat Kleine vent nog niet heel goed kan mikken, anders had ik allang een vliegtuig in m'n oor gehad.

Maar door dat Omdadagje kon ik even een dag echt uitrusten en zoveel mogelijk drinken. En zowaar kon ik vanmorgen even de vloer van de badkamer afschuren (wat echt nodig was). Helaas net even weer verder niks. Maar het begin is er. Nu weer een poging doen om echt bergen te drinken (wat zo voelt, want de 1,5 liter haal ik nog niet)

Okay zojuist het papieren vliegtuigje in een beker drinken gemikt, die moet dus even drogen. Kind helemaal vervelend, dus hem even herinneren aan de afspraak die we hadden, bleek weer goed voor een grote huilbui, omdat niemand hier van hem houd. (hij moet z'n kamer opruimen. Dat is volgens hem de grootste kinderarbeid. (hij is 6, wat moet ik er mee) )
Maar mamma wint, want mamma houd niet van huilbuien omdat je je zin niet krijgt. Dus is Kleine vent even richting kamer en eigelijk hoop ik dat hij er voorlopig niet uitkomt. Ik word vandaag nogal knetter van um. Maar opruimen zit er echt niet in, dus worden het dit jaar maar geen sinterklaas kadootjes.

1 opmerking:

  1. Kinderen zijn hard werken!
    Misschien kan je een vlucht naar Hawaii boeken in een van zijn papieren vliegtuigjes, om eens lekker bij te komen.

    BeantwoordenVerwijderen