zondag 11 oktober 2009

Slofjes, Paardjes en mobielen

Morgen eindelijk weer eens achter m'n naaimachine.
Ik zal de komende 3 weken proberen zoveel mogelijk te maken, omdat ik per november dan begin met studeren. Dus is de kans natuurlijk aanwezig dat ik de hele maand in de boeken zit en weinig naai. En omdat ik dan vooral gebruik wil maken van de goede lust tot leren, maak ik komende tijd zoveel mogelijk dingen. Anders kan ik natuurlijk Het Schaap niet meer regelmatig updaten en ik ken mezelf. Dan komt er op een gegeven moment helemaal niks meer van.

Omdat ik Het Paarse Schaap niet een stille dood wil laten sterven, ga ik zo ontzettend hard aan de slag (wanneer het 'ziek' gedoe me dat toelaat).
Inmiddels heb ik alweer 3 paar slofjes gespeld liggen, waaronder een nieuw modelletje. Ook een nieuwe mobiel ligt al gedeeltelijk gespeld en de paardjes zijn ook al gedeeltelijk klaargespeld.
Hopelijk krijg ik morgen dit allemaal afgenaaid, tenminste zover dat ik alles kan gaan opvullen wat nodig is.

En komende week maar eens een nieuw lijstje maken, met nieuwe doelen!
Want behalve jarig zijn heb ik weinig echt duidelijk plannen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen