vrijdag 30 oktober 2009

stoffenspektakel?

Nu heb ik vandaag veel te weinig tijd gespendeerd tussen alle mooie stofjes.
Er was heel veel, maar vooral veel jassenstofjes. Nu wil ik wel een jas maken, maar dat wil ik eerst uittesten. Dus heb ik een berg simpele, goedkope stof gehaald om te kijken of ik het wel ga kunnen.
En alle stof voor m'n bedachte kostuum. Een hele berg organza en mooie groen velours. Dus nog wel werk aan de winkel, maar ik heb er erg zin in. Ik ga er wel mee bezig.

Maar ondertussen eigelijk niks moois kunnen vinden voor Het Schaap. Wel lollig zilvere stof, voor de raket die ik echt ga maken en misschien nog een robot.
Maar dat was het wel alweer. Ik wil zeker nog een keer, maar dan wat langer (wat vandaag niet ging, wegens ophalen Kleine Vent) Ik moet wel zeggen, het is allemaal zoete, schattige meisjes stof.
En volgende keer moet dan ook maar m'n handige rolkoffertje mee. Dat scheelt veel sjouwen.
Komende week wel een foto van de aankopen.

Morgen eerst een bezoek aan het volkenkunde museum in Leiden. Ben benieuwd hoe het gaat met Kleine Vent. Die is nog nooit echt bewust naar een museum geweest.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen