vrijdag 2 oktober 2009

To make or not to make

Nu heb ik vandaag weer eens uitgebreid geshopt.
Helaas enkel een witte panty voor vleugeltjes voor mezelf.
Het word namelijk weer winter en dan is Kleine vent echt weer aan nieuwe dingen toe.
Vorig jaar was het allemaal beetje bij beetje. Maar vandaag moesten er echt broeken, shirts en sokken bij.
Want elke ochtend op zoek naar een schone broek die ook nog past, dat werd steeds vervelender en lastiger.
Dus weer 2 broeken en 3 shirts en boel sokken.
En hoewel hij het niet wil, ga ik toch een poging wagen om een broek voor hem te maken deze winter. En een aantal shirts aanpassen van korte naar lange mouw. En ook wat dingen voor mezelf. Ik ben het beu om in elke winkel weer hetzelfde tegen te komen. Hoewel er soms wel leuke dingen bij zitten, vind ik het wel een beetje flauw worden.
En ook weer eens slofjes gaan maken. Ik heb er al een aantal in m'n hoofd. Ze worden wat meer versierd dan de huidige slofjes en (belangrijk!) in meerdere maten.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen