donderdag 29 oktober 2009

Tutu's


Wat is er nu leuker als je 4 (of 24) bent om als meisje een hele gave tutu te hebben.
Nu ga ik er dus voor mezelf 1 maken. Maar als die goed bevalt, dan ga ik er binnenkort een paar in m'n webshopje zetten. Mooie kersttutu's ofzo. Gewoon omdat elk meisje er met kerst als een prinsesje uit hoort te zien. Gewoon omdat het dan wel mag.

Hoewel die van mij niet voor kerst is, ben ik nu toch aan bedenken om um dan maar alvast te testen. Gewoon passend shirtje erbij en dan nog niet een bodice bedekt met blaadjes. Kijken hoe het gaat. Dus morgen op zoek naar genoeg tule (wat ik nog even moet uitdenken hoeveel dat dan is, hoewel ik gok dat 8 meter genoeg moet zijn)

En eindelijk bedacht hoeveel bestellingen ik moet gaan hebben elke maand om uit de kosten te komen. Dus moet ik komende maand maar eens heel veeel reclame voor mezelf gaan maken en dan zorgen dat er weer veeeeeel meer bezoekers en nieuwe klanten komen.
En overigens als iemand een mooie suggestie heeft voor een knuffelbeest/slofjes/jurkje/kimonoshirt/broeken/versiering/iets anders. Kom maar op dan en dan ga ik us kijken of ik er iets mee kan. Ik ben afgelopen tijd nogal druk in m'n hoofd met het wachten op m'n studiespullen/telefoon/uitslagen en omdat dingen gewoon niet zo goed geregeld willen worden, moet ik weer overal achteraan bellen. Er is niet zoveel ruimte in m'n hoofd voor ideeen.

1 opmerking: