donderdag 22 oktober 2009

Vlekjes, bellen en water

Nu ben ik eigelijk nog wel ziek. Maar dan weer niet ziek genoeg om helemaal niks te doen en in zielig in m'n bed te liggen.
Ik ben nu vooral erg verkouden en verder is het wel helemaal goed met me. Behalve dan dat ik echt overal moe en chagrijnig van word en om de haverklap alelrlei vlekjes in m'n blikveld heb als ik wil lezen. (waar ik me eigelijk het meeste zorgen om maak, omdat ik geen idee waarom dat gebeurt)
Daarbij vandaag wel moeders naar het ziekenhuis gereden en daarna boodschappen gedaan. Dat was dan net weer iets teveel van het goede. (vaderlief was niet thuis, die was frustratie afreageren om de badkamer van Zuslief, dus weinig andere optie)
En vandaag voor de grap de NTI en IBgroep gebeld. Bij NTI was binnen 2 minuten klaar met het gesprek. Kwam neer op: Is alles al aangekomen? Ja hoor mevrouw en volgende week komen de spullen bij u aan de deur.
Bij de IBgroep kostte me het weer 10 minuten naar computers luisteren en ik ben nog altijd geen steek verder. Want ze proberen weer een aanvullende beurs te regelen, terwijl ik al eerder 4 jaar lang geprobeerd heb duidelijk te maken, dat mijn pappa en mamma toch echt teveel verdienen daarvoor en dat de aanvulling te maken heeft met m'n kind en niet met m'n ouders. Maar ik ga dus morgen maar weer eens een mailtje sturen, om te voorkomen dat ze er weer een maand of 4 over doen en mijn geld op is. Want met bellen kom ik geen steek verder. Met geen mogelijkheid een echt persoon aan de lijn.

Morgen mezelf maar weer eens een beetje lief vinden en zorgen dat ik de kraan leegdrink en weer eens een poging doen tot iets maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen