woensdag 28 oktober 2009

Warmte en zon.


Ben je net van je koorts af en gaat alles weer enigzins normaal, slaat de verwarmingsketel op hol en blijkt het in de woon/eetkamer ineens dik 23 graden te zijn geworden en ondanks dat de verwarming op nachtstand staat, de ketel nog altijd volle bak draait! En dus steeds warmer werd.
Dus wat doe je dan als technisch onderlegde vrouw? NIKS, want ik heb geen verstand van verwarmingen. Moeders ging toch maar even Vaderlief bellen. Die zei: stekker eruit, is in ieder geval een oplossing tegen het koken. Net zo makkelijk!

Nu hou ik best van warm weer, maar dan buiten. Binnen hoort het een normale temperatuur te zijn. Zo'n graad of 19/20. Het liefst zat ik heerlijk buiten in het zonnetje met 24 graden op een luie stoel en een boek, maar het is bijna winter, dus dat is geen optie.


En nog altijd wacht ik op m'n telefoon en de spullen voor m'n opleiding. Ik heb er inmiddels nog weinig geduld voor. Ik heb inmiddels qua centen alles weer in orde voor de komende 2 a 3 maanden, wat de IBgroep de tijd geeft om hun zaken ook in orde te brengen.
En bij het ingebruik nemen van m'n nieuwe muis (draadloos!) die ik als jarige kreeg, bleek m'n oude muis toch echt uitermate slecht te reageren en moet ik weer overal aan wennen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen