donderdag 12 november 2009

1 down, X to go....


Ik ben best blij met hoe het beertje eruitgekomen is. Hij heeft iets heel schattigs. Mede door z'n lengte. Alssie zit, issie maar 15cm hoog.
Op z'n label staat een kleine letter H. Ik vond hem wel een Henry.
Ik denk dat Henry nog wel een zusje krijgt en misschien nog wel meer.
Het is een beetje m'n bank werkje geweest afgelopen week.
Dat is als ik gewoon op de bank beetje tv kijk. Ik krijg dan altijd alsnog de kriebels om iets te doen. En zo kan ik dan allebei. En ik vind hem echt heel schattig.

In ieder geval nog 1 erbij, voor The Toy Society, voor een nieuwe drop.

En hierbij ook de tutu/rokje.

Ben er niet helemaal tevreden over. Het is allemaal niet zo netjes. Maar als uitprobeersel is het wel okay. En voor carnaval straks is het een hardstikke leuke tutu/rokje. Ga er ook nog een toverstokje bij maken denk ik. Dat past wel.
Maar eerst wil ik nog een mooie rode echte tutu maken van tule.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen