donderdag 5 november 2009

.....

nu zit ik al 10 minuten naar dat scherm te staren.
Ik ging wat vertellen, maar ik ben het totaal kwijt.
M'n hoofd werkt de laatste tijd niet zo goed meer. Ik vergeet vanalles, kan niet meer helder denken. Ik word er zo langzamerhand nogal kriegelig van dat ik echt geen minuut voor mezelf heb. Dat er niemand is, gewoon lekker alleen.
Ben constant alleen bezig met de was, vegen, strijken, dweilen, boodschappen. Ik moet echt heeel erg m'n best doen om m'n nieuwe studie ergens in te passen, want ik kan niet even lekker op de bank gaan zitten met een kopje thee. De tv staat meestal aan, of er moet toch nog even wat gedaan worden.
Maar ik wil gewoon een hele dag op de bank zitten met m'n boek en dat helemaal lezen en opdrachten maken. Maandag heb ik gelukkig wel even een paar uur dat er helemaal niemand is. Dat ik dus wel op de bank kan hangen.

Maar morgen eerst nog wel wat lezen, de douche poetsen en op zoek naar wat kadootjes voor die oude grijze man.

En natuurlijk onze lieve vogelbekdier in de bibliotheek leggen. Want die ligt te wachten om gevonden te worden. En ook een rupsje. Maar waar die heen moet weet ik nog niet. Het is ook geen buitenspeelweer, dus ergens een speelplaatsje is ook niet handig. Ik denk gewoon ergens een leuk plekje gaan zoeken morgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen