zondag 22 november 2009

..................

Een heel rustig weekend gelukkig.
Ik ben het zo ontzettend beu om steeds maar af te wachten wat andere mensen gaan doen.
Daar was ik gisteren compleet klaar mee. Geen zin in geklier aan mme lijf en geen zin in allerlei lieve dingen. Ik was gewoon boos en boos en boos. Op alles en iedereen.
Gelukkig duren dat soort buien niet zo lang, maar ze komen nu alleen wel heel vaak voorbij de laatste tijd. En ik kan er lang neit altijd meer iets mee.

Maar verder gaat het eigelijk best goed (behalve dan die stomme kies die kliert)
Ik heb gewoon besloten dat ik in plaats van een tentamen doen komende maand, wat toch niet gaat lukken, omdat m'n hoofd zo vol is. Dat ik dan maar ga pogen om een intake te regelen op een tijdstip dat ik ook enigzins kan. En als ik de IBgroep nou us even een flinke schop verkoop, dan moet het qua financien ook voor dit jaar nog wel lukken. Want ik ben dat gedoe met tanden echt knetterbeu! Het heeft namelijk veel meer effect dan met vlagen wat kiespijn. Want de rest van mij is ook gewoon minder gezond. Dus er moet iets gedaan worden. En dan pest ik de verzekering gewoon, want dan ga ik pogen te regelen dat ik dan nog dit jaar iets kan laten doen en dan in januari ofzo de rest. Lekker in 2 jaren!

Zo! genoeg gezeur!
Het is wel weer klaar. Kies is alweer wat liever en dus minder zooi in m'n lijf. M'n lijf verder is toch weer wat liever, want ben nu niet helemaal bekaf, wat ik al de hele week heb. Lieve was, want er is ineens zoveel minder was, want ik kan nu doorwassen. (lieve droger!)
Ik heb even een kaartje afgegeven bij een leuk winkeltje hier, dat doet in handgemaakt. Eindelijk iets van Sintlijstjes om iets mee te doen, want ik moet nog bijna alles. En komende week gewoon wel tijd voor maken. En komende week tijd ingepland om nog even 2 kadootjes te maken voor Kleine Vent.

Nu alleen nog af zien te komen van die kippensoepensmaak. Want het was voor het middageten heel lekker, maar nu is het wel genoeg, die smaak. Misschien toch maar voor de 3e keer vandaag ff tanden poetsen. Misschien dat ut helpt.

En die stomme kies, die is heel naar en vervelend, maar ik snoep echt 10 keer minder!
Want dat gewicht word langzaamaan ook wel wat teveel voor mij.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen