maandag 2 november 2009

Eindelijk weer wat gemaakt

Vandaag eindelijk weer eens wat gemaakt.
Ik heb vandaag wel 4 nieuwe dingen op de site gezet, maar die waren al af.
Vandaag heb ik een vogelbekdier gemaakt. En ik weet nu al zeker dat ik een hele grote ga maken voor mezelf. Gewoon omdat ik um zo leuk vind (en lekker zacht)
Maar daar nog geen foto van, wel van de 3 paardjes en gekke vogel die sinds net op de site te vinden zijn.
Deze vind ik zelf eigelijk wel het leukste. Een paard met een sjaal heeft wel iets grappigs. En ook in fijne kleuren, waar ik nu helemaal in zit.
Maar er komen nog meer andere paardjes. Waarvan ik het wollige paard wel het leukste vind. Maar die komt volgende week denk ik zo.

Morgen ga ik leren en huishouden doen en zorgen dat er weer wat dingen gemaakt worden voor de webshop, alvast voor volgende week. Dan kan ik de rest van de week gaan besteden aan m'n nieuwe studie. EN dankzij de nieuwe droger die donderdag aangeschaft gaat worden, gaat straks de was ook weer sneller. (Die spijkerbroeken drogen voor geen meter!)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen