maandag 9 november 2009

Kabouter invasie

Dankzij de pogingen tot echt wel 10 tot 12 verschillende ontwerpjes te maken voor mogelijke stofjes (om daaruit weer te kunnen kiezen welke ik echt aandurf), is er hier dus sprake van een kabouter invasie.
Inmiddels een paar tekeningentjes gemaakt van deze kabouters (ja, nog zonder gezicht, daar ben ik slecht mee, dat word even hulp vragen) Ik moet ze allemaal nog wel netjes uitwerken. Maar dat is voor later. Het heeft weinig zin om alles helemaal perfect te maken als je meer dan de helft niet gebruikt.

Maar ook een mooie leuke geknipte teddy die nog genaaid moeten worden (kadootje)
Maar er moet ook geleerd worden (waar ik me vandaag echt netjes aan gehouden heb!)
Het gaat allemaal goedkomen. Dat leren moet, want ik heb gisteren ook m'n eerste tentamen daadwerkelijk gepland en met nog 5 weken te gaan, moet ik stiekem toch wel hard werken.

Morgen weer hard werken en toch weer eens boodschappen doen. Ik vergeet altijd vanalles. Zo ben ik alsnog tijd kwijt, inplaats van alles in 1 keer te doen. Maar das gebrek aan ervaring denk ik.

Het gaat allemaal wel goedkomen denk ik zo. Voor nu ben ik wel blij met m'n tijdelijke kabouters.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen