zaterdag 14 november 2009

Beren mania!

Na m'n klaagblogje van gisteren (moest er gewoon ff uit, heb niemand om tegen te zeuren) vandaag gewoon weer vrij normaal.
Vanmorgen gewoon naar de intocht van Sinterklaas gekeken met Kleine vent. Die er overigens niet echt heel veel interesse in had, maar met een half oog alles volgde. Ik denk dat volgend jaar meneer meegaat op zoek naar kadootjes en die sint maar achterwege laat. Maar goed. Dat is voor dan.

Vanmiddag voor de grap maar weer eens een stapel gestreken en daarna was de energie echt echt op. Ben van pure ellende op de bank gaan hangen tot ik ut eten moest maken.
Elke dag zo rond een uur of 4 is echt alle energie op. En dan maakt het niet uit of ik hele dag druk geweest ben of juist rustig gedaan heb, het is dan gewoon op.

Vanavond wel weer energie en lekker weer vanalles geknipt. Er ligt nu een sneeuwpopje, een tas en nog een vogelbekdier te wachten. Maandag alles in elkaar zetten. Vrij simpele dingen allemaal wel, maar het is dan tenminste productief maandag. Is dan wel niet alles af, maar tenminste 1 ding moet lukken.

En ik heb ook een zusje (of broertje?) gemaakt voor m'n wit/blauwe beertje. Deze is wit/rood. Komt ook nog een lief wit/groen beertje bij. Allemaal in lekker fleece.
Ik moest overigens best lachen, toen m'n vader dacht dat ik de beertjes had gekocht. Er komen er nog wel meer bij. Ik vind ze zelf heel erg schattig.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen