maandag 30 november 2009

Schoenentic


Daar spaar ik voor!
Dit merk, daar wil ik echt in wonen! Fantastische schoenen en van iedereen hoor ik enkel dat ze gelijk zo goed zitten. De schoenen passen goed bij mij. Het lijkt volwassen in mofdel, maar verder is het gewoon voor kleine meisjes gemaakt, die het liefste hele dagen knutselen, verkleden, cakejes bakken of wilde verhalen verzinnen.
En dat doe ik allemaal zo graag. Eigelijk vind ik werken stom, tenzij het creatief is. Helaas gaat dat niet altijd en zal ik volgend jaar toch echt weer aan iets van werk moeten beginnen.
Maar besloten dat het op een paar van dat soort stappers gaat worden, al dan niet in die kleurstelling


Ik heb eigelijk verder geen schoenentic. Ik heb wat teenslippers, sandaaltjes en 1 paar laarzen, maar meestal draag ik m'n wandelschoenen. Slechte gewoonte, maar hou van warme voeten. Ik heb meer een stofjestic. Waar ik dan weer dingen van ga maken.
Zo nu van een restje wat ik vond, begonnen aan een broek voor kleine vent en heb ik nog een idee voor een rok of jurk voor mezelf. Wil eigelijk iets voor de kerst maken.

3 opmerkingen:

  1. Ik vind ze superrrrrr. (Welk merk? Ik wil ook!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. fluevog.
    Ik ben helemaal fan van ut merk. Ik heb 1 keer een paar gepast en enkel wegens gebrek aan financiering voor zo'n uitgave (die eigelijk niet echt echt nodig is), ze maar laten staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hey lottebees, blijkbaar heb ik mijn reactie hier toch niet geplaatst, maar moest je nog even zeggen dat ik je ook een award gegeven heb :)groetjes

    BeantwoordenVerwijderen