dinsdag 3 november 2009

slechte dagen, goede dagen


Vandaag zowaar weer vrij productief geweest.
Vandaag heb ik 2 mooie kussendoeken gemaakt. (voor hele kleine kindjes, die nog geen kussen mogen). Ik vond het namelijk altijd zo'n naar gezicht. Heb je het ledikantje/wiegje helemaal mooi opgemaakt met mooie deken enzo. Dan ligt er zo'n gekke hydrofiel luier onder het hoofdje. Het is nodig, tegen het kwijlen en andere dingen, maar het staat gewoon niet zo leuk.
Dus deze doeken zijn net zo effectief, maar staan een stuk leuker.

Vandaag heb ik deze 2 gemaakt. En dat aardbeien stofje vind al tijden zo leuk.
Dus maakte ik er ook een klein portemonneetje/tasje van, voor mezelf.


En daarbij ook nog een heleboel was gedaan, gestreken, boodschappen gedaan en een grote bestelling voor het schaap de deur uit gedaan. Het gaat weer goed. Morgen maar weer wassen, strijken en opruimen. En op zoek naar sint kadootjes, voordat ik alles weer in 1 week moet gaan doen.


OOhjaaa!!! ik had een tijdje terug een tas gebreid en die is nu gevilt. Sinds vanmiddag dan eindelijk echt klaar met knoop en al:

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen