woensdag 4 november 2009

Thrifting and toy dropping!

Ja zowaar vandaag eindelijk eens een leuk lapje gevonden bij het kleine winkeltje van het leger des heils wat hier bijna letterlijk om de hoek is.
Ik had nog nooit leuke lapjes gezien bij 2ehands winkeltjes hier in de buurt, maar vandaag waren er een aantal toevallig. En nog 1 die ik echt leuk vond ook.
Ik zal morgen even snel een foto maken en hier mikken. Het heeft echt een leuk jaren 70 feeling. Het gaat een tas worden. En nog iets anders, maar dat weet ik nog niet.

En daarbij heb ik vandaag met Kleine vent besloten dat het vogelbekdier dat hier op tafel ligt (om afgemaakt te worden, hij heeft nog maar 1 oogje) het eerste beestje gaat worden dat we ergens gaan neerleggen. Sinds afgelopen week eindelijk echt 'lid' van The Toy Society. Dus het gekke vogelbekdiertje mag als eerste. Het is ut zeker waard om even rond te kijken, want er staan hele leuke knuffels en poppen bij en ook leuke verhalen van vinders. Zo laten mensen beestjes achter in wachtkamers van ziekenhuizen of bij scholen. Ik vind het idee erachter allemaal zo leuk.
Gewoon er van uitgaan dat er wel iemand komt, die jou knuffel een leuk thuis geeft. En daarmee ook gelijk die persoon een leuk moment bezorgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen