dinsdag 10 november 2009

Tutu's en wilde plannen....

Nu was ik me dus helemaal de blubber aan het zoeken naar de lengte voot een kleine tutu. Voor een jaar ongeveer. Echt allerlei info gevonden, maar net niet wat ik zocht.
En toen bedacht ik dat ik nog kleine kleertjes van Kleine vent heb liggen. Die ik best gewoon even zou kunnen opmeten. Weg probleem en weg dik half uur. Nouja, doel bereikt en komt dus goed.
Er komt dus deze week een zilveren tutu voor kleine meisjes op de site te staan. En als ik straks een beetje op dreef ben (en m'n verjaardagskadootje is gearriveerd met dan de boodschap voor mij om passende kleur draad te vinden) dat ik dan ook m'n eigen tutu maak, want die wordt wat meer werk. Daar ga ik zeker ook van overhouden en daar fabriek ik ook nog wel weer wat leuks van.
Daarbij ga ik dus nog een teddy maken, maar das een kadootje en niet voor de site. En stiekem heb ik ook nog een hele stoere raket in de planning.

2 opmerkingen:

  1. En die tutu? Ook te koop in maatje 104? (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. als ik alles goed krijg en alles in kan plannen wil ik er maken in maat 74 en groter.

    BeantwoordenVerwijderen