vrijdag 6 november 2009

Zoveel goed nieuws!

Mijn stiekeme promotie bij 2 nader te noemen supermarkten, waar ik gewoon wat visitekaartjes had neergezet, hebben toch al wel wat opgeleverd.
Binnen 3 dagen weer een normaler bezoekersaantal en 2 bestellingen. Die ik gelukkig niet hoef te maken, watn ze liggen al klaar.
Dus nu maar verder promoten en nog wat leuke kerstdingen in elkaar knutselen, want ik heb daar best al wel ideeen voor. Nu moet ik het wel echt gaan inplannen, want ik ben van plan om heeel veel te gaan leren komende 3 a 4 weken, om zo snel mogelijk goed onderweg te zijn.

Maar ondertussen ben ik heel blij met 2 bestellingen en ga ik binnenkort ook echt eens naar het mogelijke verkooppunt in de buurt om eens te kijken of ik daar iets kwijt kan. Zeker straks met sinterklaas en kerst in heftige aantocht. (misschien moet ik maar us een wit paardje maken, net als Witje ofzo)
Ik moet echt boel meer promotie gaan doen. Ik ga binnenkort een promokit in elkaar knutselen. (waar ik de tijd vandaag moet halen is voor mij ook een raadsel..)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen