woensdag 30 december 2009

10 jaar geleden!

Naar het voorbeeld van KOBUS en CO
Ik dacht net: waar was ik 10 jaar geleden?
Toen was ik nog op de middelbare school. Maar dan wel weer met grotendeels dezelfde vrienden als nu.
Maar dan allemaal 10 jaar jonger. Toen was ik dus nog maar 14. Geen mooie plannen voor het einde van het millenium, want uitgaan was er niet bij.

En ik ga dus denken: waar is iedereen nu?
Zo woont bijna niemand meer thuis, sommige met al echt een EIGEN huis. Al dan niet met een wederhelft. Allemaal aan het werk of nog maar net aan het studeren. Allemaal uiteindelijk iets gaan doen. Iets nuttigs veelal.

Daarbij heb ik ook nieuwe vrienden gemaakt. Niet veel, maar wel blijvende. (Ik ben meer van kwaliteit dan kwantiteit)
Zo heb ik bij iedereen om me heen vanalles zien veranderen. En veelal stond ik aan de zijlijn te kijken.
Juist doordat er bij mij zoveel veranderd is. Een Kleine vent, een Grote vent, een afgeronde studie (waar ik dan weer niet mee verder wil) een nieuwe studie, wisselende baantjes of gewoon geen werk en uiteindelijk echt beginnen van mijn webshop.
Alles is zo anders geworden en het gaat nog meer veranderen. Maar ik moet zeggen. Ik heb nergens echt spijt van. Het is allemaal ergens goed voor geweest.
Maar 1 ding van vroeger moet nog rechtgezet worden. En dat ben ik van plan te doen. Iets vrij kleins, maar het stoort me al jaren. Dus voor de persoon in kwestie: kom het wel goedmaken.

1 opmerking:

  1. Gelukkig 2010. Dat het maar helemaal mag gaan zoals jij dat wilt.

    BeantwoordenVerwijderen