donderdag 17 december 2009

Alice in de CDspeler

Van alle kinderceedees die hier in huis liggen, zijn er heeel veel van sesamstraat (die zijn eigelijk lekker van mij!), zijn er ook gelukkig wat meer veranwoorde verhaaltjesceedees hier. Waaronder Hans Christiaan Anderson (en dan net niet de kleine zeemeermin!) en natuurlijk Roald Dahl. Maar ook Alice in Wonderland. In een vrij kindvriendelijke versie.
En moet Kleine vent daar nu helemaal gek van zijn. Hij vind het heel erg spannend en liep vandaag ineens als het Witte Konijn richting school. 'Ben te laat, te laat!!'


En tijdens wat leuke plaatjes zoektocht een mooi Alice plaatje gevonden.
Ik wil toch echt nog eens die gekke kat, voor op de bank.

Ik hou van dat soort verhalen. Mooie sprookjes, met dingen die niet kunnen. Niet al die hele zoete lieve disney films (waar ik ook wel van hou) maar soms wat grof en gemeen, dat is het leukst. Roald Dahl is echt fantastisch. Kleine vent vind het nu nog wat eng. Maar ik denk dat dat over een jaar of 2 ook helemaal over is.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen