zondag 27 december 2009

AU!!!!!

Okay.
Dat m'n gebit lang niet alles is, dat weet ik. En dat wilde ik allemaal laten maken komend jaar. Zodat ik er niet heel erg last van zou krijgen.
Helaas besloot mijn bakkes even anders.
En dus loop ik met een mooie manderijn op m'n wang. En daardoor lijk ik op een halve olifant. Heerlijk misvormd.
En nu doet het dus wel au! Niet extreem, maar zo nare, zeurende pijn.
Ik word er moe van!

De dienstdoende tandarts vind me niet zielig genoeg en dus moest ik maar pijnstillers slikken en wachten tot morgen. Op de eigen tandarts. Die ik dus nog niet heb. Want de enige tandart die het afgelopen jaar nog WEL mensen aannam die begint dus pas in januari. Na ook die uitleg wilde de aardige meneer mij niet helpen.

Dus kan ik morgen me helemaal debiel bellen om een tandarts te vinden die me wel wil helpen met mijn mooie ontstoken kies/kaak.

Maar ik vind het belachelijk dat ik dus nog een dag extra (of 2) met echt een ontzettend debiel hoofd en toch redelijk wel pijn moet rondlopen, omdat die meneer mij niet zielig genoeg vind, omdattie waarschijnlijk bang is dat ik niet kan betalen. Wat stiekem dus wel gaat omdat ik er al voor aan het sparen was..


Voel me een beetje in de steek gelaten door m'n eigen lijf...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten