maandag 7 december 2009

Dankje Snieklaasje!

Zo, gisteravond even een vlug klein berichtje, om te kijken of het gaat werken, dat bloggen via m'n nieuwe telefoon.
Want die heb ik eindelijk gekregen. Na een kort telefoontje bleek de versie die ik wilde, gewoon al tijdje niet meer op voorraad en kon ik inplaats van een witte, dan maar een zwarte krijgen. Dat maakte me op zich niet zo uit. Dus toen had ik ineens binnen 2 dagen m'n telefoon binnen!
Leuk speeltje is het.

Maar ik heb van die geitenwollensokkenvent ook veel meer leuke dingen gekregen. Heel veel knutselmateriaal! Mooie oogjes voor knuffelbeesten, heleboel belletjes, allerlei garen (zelfs regenbooggaren), roosjes, heleboel lint en nog vanalles. En een hele handige naaikoffer om alles dan weer in te stoppen.
Toen ik opmerkte dat de Sint waarschijnlijk vond dat ik weer meer moest gaan knutselen, vond Kleine Vent dat ik voor hem ook maar us iets moet maken. Dus eerst zijn broek af. Want hij groeit nog altijd hard en groeit uit z'n broeken.

Afgelopen weekend, behalve sinterklaas ook alle boodschappen gedaan, dus geen werk meer aan deze week. Scheelt allemaal tijd. Want ik nog allemaal zo veel doen deze week. Waarvan ik waarschijnlijk maar de helft echt ook doe.

Maar wel weer normaal eten, geen gedoe meer met pepernoten (ookal staan ze nog wel op tafel) en toch wat gezonder eten. Ik merk in alles dat het echt wel beter moet.

1 opmerking:

  1. Die geitenwollensokkenvent met al dat knutselmateriaal, komt die hier ook nog langs dit jaar denk je? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen