zaterdag 26 december 2009

Gisteravond toch wel gezellig kerst geweest.
Met moeders ook. Dus dat was al helemaal tof.

Alleen dan om 5 uur snachts wakker worden en ontdekken dat je want eruitziet alsof je een halve appel in je mond gefrommeld heb, das net wat minder.
Daarbij doet het dus totaal niet pijn, maar het staat zo belachelijk.
Alsof alles nu ineens aangeeft; rotjaar, nog ff rottig eindigen ook...
Maarja, is ff niet anders en het word langzaamaan al wat minder. Nu hopen dat het morgen weg is, anders toch maandag ff rondje dokter doen. (als ik tenminste kan vinden waar ik moet zijn deze keer...)

Zuslief gelijk zeggen, moet je dan niet naar de tandarts. Ja tuurlijk wel.
Maaar als ik dan zeg: nouja, het doet totaal geen pijn.
Dan maakt ze er gelijk weer van: nee, ik hoef niet naar de tandarts.

Maar ik ga het wel doen. Ik ben een handig moment ook het vinden zodat ik richting ver weg kan om alles te laten controlen en kostenplaatje te laten maken. En dan nog weer goede datum vinden zodat ik het ook daadwerkelijk kan laten doen.
Want met moeders en kind is dat allemaal wat lastig inplannen....



En dit alles bevestigd maar weer: IK BEN KLAAR MET 2009!!!
Volgend jaar meer voor mezelf...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten