dinsdag 22 december 2009

GOEDJAAR!!

Vandaag lekker kindloos en dus veel plannen,maar weinig doen.
Geboodschapt en beetje opgeruimd. En strijken komt vanavond wel.
Dus lekker even verder onderzoek doen naar de mogelijke vraagprijzen van alle dingen die mijn opruiming niet gaan overleven en dus wegmoeten.
Valt allemaal zo ontzettend mee en het gaat hopelijk meer opleveren dan ik in eerste instantie bedacht had.

En via 1 van mijn contacten straks misschien wel een mooie goede handel in templates voor websites. Dat zou ik echt fantastisch vinden. Elke keer toch gewoon maar mooi extra centen in het laatje.
Zal er wel een beetje hulp bij moeten vinden voor wat extra 'features'. Maar gelukkig ken ik genoeg mensen die erin doen. Komt goed!
Dat zou een mooie opsteker voor het gehele budget zijn!
Wat ben ik goed bezig, qua geld dan!

1 opmerking: