vrijdag 25 december 2009

Kerst moe

Na al het gedoe van afgelopen week, met zoeken naar glaasjes, bakjes en tonnen boodschappen, is het nu dan op.
De hele week was het nog wel lekker even uurtje boodschappen doen of ik moet dus nog wel de stad in voor die gekke glaasjes.
Maar nu is alles dicht. En ik zit binnen.
KNETTER!!!

En dan kan ik het ineens niet hebben dat er iemand loopt op te ruimen, waar ook mijn spullen liggen. Heel lief bedoeld en het gaat ook heel goed, maar het past even niet in m'n hoofd, niet zoals ik bedacht had.
Gelukkig bijna alles klaar, blijken er ineens eigelijk geen bordjes te zijn waar dan dat leuke toetje helemaal op past! Kansloos!! Dus dan maar weer op zoek naar borden die hier overal en nergens staan....

Ik wil kerstservies hebben. Dat heb ik nu al wel besloten. Gewoon servies voor als er boel mensen komen eten, of als je zin heb in chique doen.
Natuurlijk heb ik inmiddels een praktisch wit/beige servies staan. Voor te beginnen handig dus. En handig bestek en allerlei glaasjes en mokken en bekers. Echt vanalles. Van theedoeken tot snijplank en van wijnglas tot koffiemokje (en ik drink geen wijn OF koffie....)
Maar ik heb dus geen borden waar ik een mooi toetje op kan maken. Ik dacht van wel, maar dat blijken er dus 5 te zijn (stom getal? kom ik daar nou bij?)

Maar in ieder geval ben ik vrij goed voorbereid om straks ut allemaal zelf te doen.
En iedereen kan lekker de pot op! Ik heb gekozen voor een huis als belangrijkste op m'n verlanglijstje! En dat het kan weet ik dus zeker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten