maandag 14 december 2009


Langzaam aan begint alles weer over kerst te gaan en omdat ik dit waarschijnlijk moet koken (moeders heeft maandag voor kerst 3e chemo) ben ik allemaal lekkere dingen aan het uitzoeken.
Nu hoef ik niet alles te maken natuurlijk. Oma maakt het vlees en heerlijke stoofpeertjes, zuslief met haar vriend gaan ook iets maken, maar moeten we nog even goed afspreken. En dan is de rest voor mijn rekening. Wat ik heerlijk vind.
Want ik kook graag. Ookal gaat het wel eens mis. De alledaagse dingen lukken heus wel. Maar toch wel iets bijzonders doen voor kerst.

En daarbij hoop ik op sneeuw! Want sneeuw is leuk.
En het liefst zou ik dan kunnen rondlopen als de dame hiernaast. Dat past wel bij mij. Eigelijk gewoon heel gek. Maar dat is natuurlijk veel en veel te koud.

En daarbij heb ik geen tijd om allerlei gekke outfits te maken, want ik heb nog een serie knuffels te doen (voor kerstdrop van The Toy Society) en nog kleding voor de musical van zuslief.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten