woensdag 9 december 2009

MOOI!

Elke keer verbaas ik me eigelijk dat er toch mensen zijn die het blijkbaar interessant vinden om mij blaat verhalen te lezen.
En elke keer blijf ik maar zeuren over alles. Ik snap er niks van.
Maar ondertussen vind ik het wel allerleukst om bij andere mensen alle avonturen te lezen.

Maar eigelijk heb ik niks te klagen.
Ik kan elke dag Kleine Vent uit school halen(behalve maandag, dan maggie bij oma spelen), ik kan elke dag rond 11en lekker een kopje thee drinken. Ik heb een geweldige vent, die ik helaas nog wel te weinig zie (maar ook dat gaat goed komen). En ik mag weer studeren, ookal lukt dat maar met vlagen nu.
Ik heb de luxe van geen hele hoge kosten voor huis of boodschappen. Ik kan straks weer hard sparen en misschien volgend jaar weer werk.
Zo slecht heb ik het helemaal dus niet!

ZO en nu niet meer zeuren, lief beestje, gewoon die winter door en hopen dat de dagen snel weer langer worden.

Tot die tijd misschien binnenkort een soort SWAP organiseren ofzo. Leuk thema eraan.
Iemand een leuke suggestie voor een leuk ruilactie, om die donkere dagen door te komen?

4 opmerkingen:

  1. Euh, tja... denk denk denk. Leuk idee! Maar wat? Kruip een dagje in de huid van... praktisch niet echt uitvoerbaar helaas. Zou best een dagje verloskundige willen zijn ofzo (wat niet goed is voor de volksgezondheid, maar dat is een tweede).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zou ook wel eens soort verloskundige willen zijn. Gewoon al die babytjes!
    Of juffrouw bij kinderopvang, bij een babygroep. Gewoon voor 1 dagje. Op zich een leuk idee, maar niet heel praktisch ja.
    Jammer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een swap met iets dat je speciaal voor de ander maakt?
    klinkt leuk:)

    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. soms is het goed je zegeningen te tellen, en dat doe je prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen