maandag 21 december 2009

opruiming!!

hmm, grote opruiming gehad afgelopen halfjaar en alles staat nog netjes te wachten op verkoop.
Nu heb ik dus een doel van €100 voor alles. Nu heb ik even opgeteld met wat ik nu heb uitgezocht heb (redelijke prijzen, ga niet voor appel en ei alles wegdoen) en ik kom nu al op €119. Ergens moet die €100 dus te halen zijn.
Daarbij alle piercings die er nog liggen eruit doen. Levert ook weer ongeveer €175 tot €200 op. En dan nog alle gekke klikprogrammaatjes...
Mooi bedrag wordt het stiekem zo. Allemaal extra spaargeld.
Nu nog even al het speelgoed van kindlief uitzoeken, want er moet echt wel weer wat weg. Er staan al 2 grote tassen met alles wat nog wegmoet.
Grote opruiming en geld nodig. Combinatie is stiekem dus gewoon een goeie!

ZO, even mijn nutteloze blogje, maar ik moest het ff kwijt...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten