vrijdag 18 december 2009

Sneeuw en rups

Overal ligt er lagen sneeuw. Hier net een beetje op sommige plekken op de stoep.
Maar er is dus sneeuw!!
Wat voor zeeland gewoon een uitzondering is.
En daarbij is het heerlijk om gek door de sneeuw te doen.
Maar met -3 en al te laat, is het soms wat lastig.

Maar inmiddels is de auto ook weer in leven en hoeven er eigelijk nauwelijks nog boodschappen gedaan te worden tot maandag of dinsdag. En met een boekje waar echt veel te veel lekkere dingen in staan (wat ik weer van m'n opa gekregen heb. Zou het een stille hint zijn?) ga ik morgen lekker stokbrook met brie en bieslook uit de over maken. Omdat er een feestje is. Maar eigelijk gewoon omdat ik het wil. Mooi excuus.

Veel eten maken en veel gekke dingen maken.

En vandaag dus nog een toydrop gedaan. Onze rups is nu ook verhuisd. Deze heb ik in een voorstoeltje van een fiets gezet. Met in gedachte: het is een kleine kindjes knuffelspeelbeest. En kindjes in de voorstoeltjes zijn meestal nog klein genoeg. (behalve die van mij, die overal veel te snel te groot voor werd)

1 opmerking:

  1. Leuk hè, die sneeuw! Ik vind het prachtig zo'n witte wereld. Het is prachtig winterweer.

    BeantwoordenVerwijderen