dinsdag 22 december 2009

Trugkieke en vooruutzien...



Zo tegen het einde van het jaar gaat iedereen ineens terugkijken naar wat er allemaal gebeurt is in dat jaar.
Dat doe ik normaal niet, normaal ben ik te druk met allerlei dingen bedenken voor het komend jaar.
Maar gezien het feit dat ik dat lijstje eigelijk al wel klaar heb, maar eens gaan kijken wat er afgelopen jaar nu eigelijk gebeurt is.
Want het is allemaal nogal chaotisch geweest. Eerst wel werk, dan weer niet. Dan besloten dat ik na de zomer wel echt actief ging zoeken. Maar net toen ik zou kunnen gaan solliciteren (na echt 10 keer uitzendbureau geschopt te hebben) ging het eigelijk helemaal niet en was het handiger dat ik niet werkte.
Dus maar weer studeren. Iets wat ik eigelijk al wel een tijdje wilde, maar door een mooie kans bij m'n huidige onderwijsinstelling, waardoor thuis studeren en wel studiefinanciering krijgen. Waardoor het ineens wel mogelijk werd om toch die studie te doen.

Dus eigelijk is er buitenom het nare eigelijk gewoon wel veel goeds van gekomen.
En komend jaar beginnen we wat minder leuk, maar het eind gaat leuk zijn.
Omdat ik nu al weet, dat wat ik al heel lang graag wil, komend jaar eindelijk ook echt gaat kunnen! En als ik dan ook nog werk vind, dan is er ineens veel meer mogelijk!

En dus gaat komend jaar per definitie een goed jaar worden. En ga ik lekker een heleboel knuffelbeesten maken. En nog wel honderdduizend dingen meer! Want ik heb er zin in!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten