maandag 21 december 2009

Verhuizingen


Vandaag heeft ons lieve beertje Henry een nieuw huis gekregen.
Hij is door moederlief in het ziekenhuis in de wachtkamer op de kinderafdeling onder de kerstboom gezet.
Dus dat hij op een mooi plekje terecht komt is zeker.
Maar daarmee zijn alle kant en klare knuffelbeestjes voor toydrops een beetje op. En er moeten er gewoon nog meer komen, omdat ik het zelf zo spannend en leuk vind.
Komend jaar heeft als doel: elke maand 1 toydrop. Als het een beetje goed gaat misschien meer richting 1 per week.

Maar deze week en komende week eerst de kleding voor zuslief afmaken. Zijn al de goede richting op, maar moet nog wel ff afgemaakt. En dan nog wat knutselen aan de broek van Kleine Vent en dan op naar een voorraad knuffels. De beertjes vind ik het leukste, maar ze zijn nogal arbeidintensief. Ideaal voor restjes fleece, dat wel. En ik wil ze eigelijk gewoon nog wat groter maken.
En nog wel 100 andere dingen die ik komend jaar wil.


Met het mooie financiele plaatje redelijk in beeld, dan blijkt er ineens veel te kunnen. Met een parttime baantje erbij gaat het sparen dubbel zo hard en dan zou er ineens wel een verhuizing in kunnen zitten, komende zomer (als ik m'n zin krijg)
Stiekem heb ik gewoon een mooi verlanglijstje voor komend jaar. En dat zijn geen goede voornemens, maar vooral dingen die ik wil hebben....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten