vrijdag 4 december 2009

Ziek en Klaas

Na moe en lamlendig, nu vooral verkouden.
Hopeloos allemaal.
Kindlief besloot gisteren niet lekker te worden en rond 11 uur savonds over te geven in mijn bed (waar hij slaapt, sinds het boven z'n eigen bed gelekt heeft en hij niet meer zo goed terug durft)
Dus ik alles weer verschonen, dekbed alvast maar in de wasmachine gestopt en alvast maar aangezet. Kind op de bank gezet met lekkere fleecedekens en bakje ernaast. Na nog keer overgeven (waarvan 1 keer op de grond) was het op en ging het al snel beter met ventje. Maar toen was het inmiddels al wel middernacht. Ik was helemaal kapot en wilde echt slapen. Maarja, hele bed ondergekotst en ookal was alle vieze was weg, toch niet echt om in te slapen. Dus lekker met Kleine vent in zijn bed gekropen.

Vanmorgen wilde de bikkel dus wel echt naar school, ookal kon ik bijna door hem heenkijken en eten zat er ook niet echt in. Geen BSO vandaag en zelf na school maar opgehaald. Kind en ik languit op de bank na het eten en vooral ik die even in slaap viel. Maar vandaag niet meer naar buiten. EN dat is zo lekker met al die regen.

De kadootjes voor morgen staan al te wachten en ze liggen echt overal door het huis verspreid. Van de rommel/werkkamer, de slaapkamer van m'n ouders, mijn slaapkamer, koelkast. En nog heeft Kleine vent lekker niks door.



En had ik al gemeld dat Grote vent het belangrijk vond om te melden vandaag dat het inmiddels 3,5 jaar was. Dat ik me daar over verbaasde. Ik heb altijd mannen die beter verjaardagen en andere data onthouden. En ik vraag me af hoe hij ut met mij uithoud al die tijd. Het is echt niet de makkelijkste periode geweest voor ons allebei en toch werkt het nog wel.
Nu nog een huis. Vanavond toch maar weer eens rondkijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten