vrijdag 1 januari 2010

2010 en wat er dan nog gaat gebeuren...

Ja en toen was het dus alweer 2010.
Waar ik op oudejaarsavond eindelijk een reden bedacht heb om zo'n tof gek jurkje te maken met oud hollandse print (die van 'Ik hou van Holland')
En waar ik op oudejaarsnacht verbaasd was dat kindlief heus tot half 1 kon opblijven zonder heel vervelend te worden, dankzij een fijne puzzel en een berg lego...
En waar ik op het laatste moment toch nog even hapjes moest maken, wegens een mooie miscommunicatie. Die toch wel redelijk gelukt zijn, omdat ik altijd vanalles in huis heb, voor het geval ik de behoefte krijg om iets te maken.

En nu is het 1 januari 2010. Nog enkele verplichtte familiebezoekjes en dan is het allemaal vanaf morgen weer NORMAAL!!!

Ik heb er nu al zin in. Dat het weer maandag is, dat ik weer gewoon lekker beetje kan aanklieren en kan beginnen met leren.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen