vrijdag 22 januari 2010

afweging....



Ja, zo erg was de weegschaal niet, maar het voelde wel een beetje zo.
Na al die dingen van december en in januari gewoon geen zin hebben in op eten letten, viel het me allemaal nog best mee.
Maar er moet echt wel af. Want het is gewoon teveel!!!

En het is weer rapporten tijd en vooral ook: gesprekken met juf tijd!
En nu ga ik toch echt wel een beetje de vervelende moeder uithangen. Want na het zien van het rapport van Kleine Vent, ben ik toch redelijk verbaasd. Niet zozeer over het kunnen van mijn kind, maar vooral over de slechte informatie erover.
Een mooi bolletjes rapport (makkelijk voor juffen, enkel bollentjes kleuren) met een groot deel ook gewoon niet ingevuld. Dat kan natuurlijk, maar vind het wel wat veel. En daarbij ook dat kindlief toch thuis ook veel moet oefenen met lezen, zodat het wat beter gaat. Want meneer heeft nog net niet AVI 1 (laagste leesnivo dus). Dat meneer vanmorgen het woord "leidinggevende" las, das ff jammer. Want hij leest niet een hele zin netjes vloeiend achter elkaar. Dus leest hij niet goed. (gromgrom!!!)

Toch maar eens de vervelende zeurmoeder uithangen, want ik wil namelijk precies weten hoe en wat over alles wat ze moeten leren, 10 keer meer informatie dan nu....

1 opmerking:

  1. Hi,

    Ik ga jou een cadeautje sturen! (Actie Cisca)

    Wil je mij je adres mailen? belinda.lekkerkerker@hotmail.com

    Gr Belinda

    BeantwoordenVerwijderen