maandag 4 januari 2010

amoxicilline

Ja, zo heet dat smerige spulletje dat ik nu 5 dagen slik.
Waar ik dus 3 pijnloos van was en waarvan mijn wang ineens veel minder dik werd.
Waar ik nu vooral misselijk van ben en mijn kaak vooralsnog weer pijnlijk is en naar mijn idee dikker wordt.

Dus even gaan zoeken: wat doet dat spul?
Want die bijslijters zijn leuk, maar ik heb toch liever ook wat extra info.

Nu na vanalles gelezen te hebben, blijkt dat het vaak niet goed helpt en meer bijwerkingen heeft dan dat je dat spul eigelijk voor kreeg.
Behalve misselijk met vlagen heb ik verder niks ergs, behalve dan het gevoel dat het dus niet werkt. En nog steeds au...

Gewoon heeel erg smerig spul dus blijkbaar.
Wel ontdekt waarom ik smorgens niet misselijk ben waarschijnlijk. Schijnt met yoghurt minder misselijk te veroorzaken.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen