dinsdag 5 januari 2010

Changing plans....

Verandering van plannen!
gelukkig wel in goede vorm

Want ik zou op vrijdag 15 januari richting leiden gaan voor de startersdag van m'n opleiding.
Nu ga ik op vrijdag 15 januari naar limburg, waar ze gaan kijken hoe erg m'n tandjes eraan toe zijn (en hopelijk ook iets doen aan die olifantenwang van me, mocht die er nog zijn)
En daarna dus alles laten fixen. Nu heb ik alles uitgezocht (okay week of 4 geleden al) en nu dus gewoon de knoop doorgehakt. Ik kan het dus bekostigen in stukjes en na weer een halfgare nacht was ik het beu!
Het moet, zo snel mogelijk.

En die 15 januari was eigelijk heel fijn. Want ik hoef niks extra te regelen voor kindlief. Hij was al bezorgt, omdat ik toch al de hele dag weg zou zijn.
Nu dus enkel even die startersdag verzetten.....

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen