dinsdag 19 januari 2010

Creatieve mensen gezocht

Ik heb een groot besluit genomen.
Ik heb besloten dat ik bij Het Paarse Schaap nog meer aanbod wil hebben.
En dat krijg ik zelf lang niet allemaal aangewerkt.

Ik was net een blogje aan het lezen en ik zag dat zij ook allerhande mutsjes en sleutelhangertjes verkocht, via haar blog. Ik was gelijk fan van een aantal mutsjes en ik denk dat ik maar eens wat dingen moet bestellen. Of met haar overleggen over het idee dat ik haar spullen aanbied via Het Schaap, maar dat ze zelf alles in eigen beheer houd. Als ze het natuurlijk wil doen.

Dus als er nog mensen zijn die leuke dingen maken en die wel zouden willen aanbieden via Het Schaap, kom maar op en we kunnen overal over praten.

Ik ga eind van de week de website weer updaten en er komen ook weer meer mamma dingen bij. Dat is toch ook wel nodig.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen