zaterdag 2 januari 2010

Die goede voornemens zijn er wel.....

2010 eindelijk weer normaal begonnen.
Alweer boodschappen gedaan, netjes budget aan het plannen geweest (das wel nieuw) en al bedacht wat de update voor het Paarse Schaap gaat worden.
Die is er al tijden niet geweest, wegens prive enzo.

Maar ik heb al wel weer duizend ideeen. Alleen nog even zorgen dat het huis weer helemaal aan kant is (behalve dan de gigantische rotzooi in m'n eigen woonkamer)
Ik ga er zeker wel maken. En minimaal 12 knuffels dit jaar. En ik ga voor 12 eigen ontwerpen...

En dat afvallen? die gaat er dus niet in he. Dat komt vanzelf wel weer. Dit jaar geen kerstkilo's erbij (nooit eigelijk) maar dit jaar zowaar kerstkilo eraf. Dus lijf is dus zelf al bezig weer alles goed te maken.

Ik heb dus wel goede voornemens..
ik heb voor mezelf een mooi lijstje met wat ik wil.
Maar dingen die wel moeten zijn:
- minder chaotisch bloggen.
- 12 knuffels voor toydrops maken. Elke maand 1
- weer aandacht voor Het Schaap en meer promotie
- Naar de kapper!
- rugzak maken voor Kleine Vent. Hij moet een tas hebben voor judo
- tas voor mezelf afmaken
- Meer tassen maken in het algemeen
- mijn hele berg overtollige zooi op marktplaats mikken
- Mijn Propedeuse halen (dus eerste jaar studie afronden)
- WERK.....

En als ik zo doorga, kan ik nog wel 100 dingen bedenken. Maar dit is wel zo'n beetje wat ik wil en wat goed haalbaar is.
Ik ga voor haalbaar dit jaar, niet voor mooie plannen....

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen