vrijdag 8 januari 2010

Doelplanning

Inmiddels gestopt met antibiotica. En ik voel me een stuk beter.
Geen last meer van misselijkheid en stuk fitter.
Nog altijd wel een mooie dikke wang, maar de pijn daarbij is goed te bestrijden met paracetamol. Is wel erg lastig en staat heel stom, maar beter dan hele dagen misselijk.
Hopelijk besluit die ontsteking ergens snel weer gewoon open te klappen. Heel smerig, maar veel minder belachelijk en veel minder au.
Vorige week ging dat ergens snachts. Wel handig, geen verschrikkelijk stekende pijn en die smerige smaak alleen als je wakker wordt. Die gewoon weg te poetsen is.

Nouja, genoeg vieze dingen....

Ik heb dus wel in de planning om 12 toydrops te doen dit jaar.
Dus elke maand 1. Gelukkig had ik voor de kerstvakantie al 1 bal en 1 setje van kleine balletjes gemaakt daarvoor. Die moeten nog wel gevuld en dichtgemaakt worden. Maar dat kan ik ook op de bank. Dus voor 2 heb ik al wel wat op tijd klaar.
Nu nogverder.....

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen