maandag 18 januari 2010

DOEN werkt!

onder het mom van DOEN vanavond toch maar eens de breinaalden er maar weer bijgepakt.
Vanmiddag vond ik (onder de rotzooi) m'n zelfgebreide handwarmers/vingerloze handschoenen die ik vorig jaar gemaakt heb.
Nu passen de kleuren totaal niet bij m'n nieuwe jas en toen ik bij de zeeman stond vond ik daar heel mooi lichtgrijze zachte wol. En lekker voor wat groffer breiwerk, dus lekker snel klaar. Nu heb ik dus bijna een paar afgemaakt vanavond. En ik ga er nog wel een paar breien. Ik ben er niet helemaal tevreden over nog. Maar nog bolletje genoeg over, want zoveel wol kost het niet.
En eigelijk wil ik er wel een leuke muts bij maken. Lekker grof en lekker simpel.

Nu dus al 2 dingen die ik graag wilde. Alleen werd het geen naaimachine, maar breinaalden.

En ik heb ook printbare stof besteld. Van die mooie vellen voor de printer.
Dat komt omdat de lieve belastingdienst mij slechts een fractie laat betalen vanhet bedrag dat ik verwacht had. Dus kon er best zoiets leuks van af. Voor mooie labels voor het Schaap.
Want er komen weer nieuwe dingen aan! En als ik een mooi leuk ontwerp bedacht heb voor m'n superhandige handwarmers/vingerloze handschoenen, dan maak ik er ook wel voor het Schaap. Maar wel met betere wol denk ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen