maandag 11 januari 2010

Giraffen en sneeuw

Nu heb ik vandaag weinig gedaan van wat ik bedacht had.
Maar wel eindelijk wat dingen afgemaakt.
Zo zijn er nu 2 giraffen meer af. 1 helemaal, 1 nog enkel dichtmaken.
Zo is er een poging gedaan om mijn leuke getekende pinguin tot knuffelbeestpinguin te maken. Wat werkelijk zeer mislukt is. Toch maar eens kijken hoe een basispatroon pinguin in elkaar zit. Dan lukt het wat beter.
En ik ga ook meer knuffelbeesten bedenken, dus moet er goed mee oefenen. Hoe beter ik erin word, hoe makkelijker ideeen in de praktijk gebracht kunnen worden.

En ik heb mezelf toestemming gegeven om dus tot en met donderdag ook aan toydrops en dingen voor het Schaap te werken.
Vrijdag m'n leerboek mee in de trein en dan heb ik het vast wel uit als ik weer thuis ben.

En vandaag heb ik een wondermooi logje gevonden. Zij komt uit dezelfde streken als ik. Met werkelijk prachtige plaatjes.
Daar kwam ik via Dawanda.com
Zoiets als etsy, enkel geen creditcard nodig, zover ik heb ontdekt. Pluspunt! Wegens: ik heb geen creditcard en ik wil er ook geen.
Dus dat is even een ding om te verkennen. Misschien ook wel een dawanda shopje. Maar pas als ik het bij Dooreen goed vernieuwd heb.

1 opmerking: