zaterdag 23 januari 2010

Kitkat en kadootjes

En toen dacht ik: ja stik er maar ff in. Ga nu ff niet niet erg opletten wat ik eet. Want daar is de kans dat ik over een week niet echt fatsoenlijk kan eten vrij groot is.
Nu maak ik ut niet te erg ofzo. maar toch. Ff niet vandaag hoor...

En wegens gebrek aan goede naald (die gewoon zoek zijn)zijn m'n nieuwe handwarmers/vingerloze handschoenen nog niet af. En inmiddels begonnen aan een muts.
Het duurde echt lang voordat ik een patroon gevonden had dat niet op 5 naalden was of gewoon in het rond gebreid. Want met 5 naalden kan ik ut niet en een rondbreinaald heb ik niet. Bleek het patroon gewoon in een boekje te staan dat moederlief in de kast had liggen....
Volgende keer eerst wat dichterbij huis zoeken. Ligt echt nog veel.

En ik doe weer mee aan de leuke kadootjeslint actie van Ciska
Ze heeft een kadootjeslint actie, wegens haar 1 jarige blogverjaardag.
En het is ontzettend leuk om kadootjes te bedenken en nog leuker om dat kadootjes te krijgen. En dan van iemand die je niet kent. Heel bijzonder. Vorige keer had ik zulke leuke dingen gekregen. Tot op heden nog niks van de stof gebruikt, maar daar komt verandering in.

Want maandag ga ik weer giraffen knippen en dinsdag in elkaar maken. En nog het liefst zoveel meer. Ik wil zoveel!!!

Waarom wil ik eigelijk zoveel? Er is niet genoeg tijd om alles te doen!!

3 opmerkingen:

  1. Damn it, volgens mij had ik beter "onder" jou gestaan dan erboven. Bij Cisca dus. Want jij maakt hele leuke dingen zie ik!!
    Maargoed. Ik sta dus boven je en je gaat iets van mij krijgen. Ik zal je even opzoeken op twit nu, dus als je een verzoekje van astrid krijgt, dat ben ik dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tsjen ik denk dat je niet twit. Dus klik anders even naar mij door, dan kun je via mailformulier je adres doorgeven!

    http://astrid76.web-log.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik twit nog niet.
    Ben er wel heel hard over aan het nadenken, maar ik denk dat ik moet kunnen nadenken over wat ik zeg. Kan soms nogal heftig reageren...

    BeantwoordenVerwijderen