maandag 25 januari 2010

Loos blogje en verhaal

Nu had ik bedacht:
Mooi budget voor elke maand en je daar aan houden.
En nu is dat in januari al niet gelukt. Maar wegens kindlief die besloot ineens zo'n cm of 3 gegroeid te zijn, wat dus nieuwe kleren betekend en ik eindelijk een nieuwe winterjas (na 3 jaar).
En natuurlijk 2 reisjes naar limburg. Die kosten qua trein gelukkig niks, maar moet ook eten(reis is gewoon 6 a 8 uur heen en weer) en dus komende donderdag ook ergens slapen.
Daar gaat m'n budget!

Maar met goede hoop dat ik dus in februari wel binnen budget blijf. Want kindlief moet gewoon maar niet meer groeien voor even en ik heb zelf geen kleren nodig (zolang m'n spijkerbroeken het gewoon maar houden)

ZOOO, genoeg gezeur over geld. Daar gaat het in heel nederland zo'n beetje over. Crisis!
Ik heb geen crisis. Enkel Crisis in m'n hoofd, wegens teveel ideeen en te weinig dat uit m'n handen komt. Behalve dan inmiddels 2 mutsen en een paar handwarmers, maatje 6/7 jarig kindje.
Die overigens ook op de website komen. Ik ga eind volgende week een update doen. Met dus mutsen en handwarmers en nieuwe giraffen. Verder weet ik het nog niet. Ik heb geen idee wat er verder uit m'n handen gaat komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen