maandag 4 januari 2010

Marktplaats sponsoring

Vandaag begonnen met fotograferen van kleding en ander spul.
Dus net een uurtje beziggeweest met het plaatsen van advertenties op marktplaats.
En binnen een uur al een bod op 1 van de advertenties.
Het is heel erg te laag, maar toch. Het is wel grappig, zo snel.

Nu nog verder fotograferen en op marktplaats mikken.
Deze week elke dag een beetje denk ik.
Kijken of ik mijn vakantie gesponsord kan krijgen door marktplaats.

Of die tandartskosten enigzins gedekt. Want echt zeer binnenkort moet er iets aan gedaan worden.
Inmiddels is de manderijn wang verdwenen. En heb ik fijn zonder pijn ook wel 4 en halve dag rond gehuppeld.
Maar sinds gisteravond weer echt pijn in m'n kaak en bij die gekke ontstoken kies.
Het lijkt me stug dat die ontsteking terug is, omdat ik pas halverwege die antibiotica zit en dus nog 5 dagen moet ervan.
Ik gok eerder op een fantastische druk door verstandskiezen. Die er dus echt uit gaan moeten.

Ik heb wel besloten dat ik dus volgende week even ga bellen voor een afspraak in Limburg. Dan komt het heel goed uit qua behandeling van moeders. En dan maar hopen dat ze binnen nu en eigelijk snel iets kunnen doen. Want hier word ik zo langzaamaan een beetje kriegel van.

Maar dus wel au hebben voorlopig. Hopelijk lost het zichzelf wel op, met behulp van antibiotica. Maar ga er even niet van uit.

Tot die tijd dus lekker marktplaats blijven volgooien met advertenties.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen